joi, 14 mai 2009

Cei trei muschetari



Happy, Lusha si Luna sunt trei catei deosebiti. Ma atasasem atat de mult de fiecare dintre ei inca cu greu m-am despartit de ei. Probabil va intrebati de ce i-am dat, daca tot tineam atat de mult la ei.. ei bine pentru ca daca nu l-as fi dat pe Happy, nu as fi avut



posibilitatea sa o ajut pe Lusha, iar daca as fi pastrat-o pe Lusha, Luna nu ar fi avut sansa de a fi luata de pe strada.



Vedeti voi dragilor, nu sunt foarte multi cei care sunt dispusi sa aduca in casa un catel amarat si murdar, sa il puna pe picioare si apoi sa ii gaseasca un stapan responsabil. Tocmai de aceea trebuie e riscant sa te atasezi prea mult.

Poate ca a fost doar o coincidenta, dar cei trei au fost speciali de la inceput. Pe Happy l-am cules pe 14 februarie din gunoi (nu avea mai mult de 2 zile), pe Lusha am luat-o in vinerea mare, inainte de Paste, iar pe Luna ( http://picasaweb.google.com/oanna.iacob/LUNA#) am gasit-o pe 30 noiembrie.

Toti 3 au ajuns bine si asta ma bucura cel mai tare!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu