vineri, 15 mai 2009

TARGUL DE ADOPTII DE LA OBOR



Pe 4 aprilie a.c. am relansat campania de adoptii. In sfarsit vremea ne-a permis sa fim sambata de sambata alaturi de prietenii nostrii si sa incercam sa le gasim un camin stabil.

Particip la acest eveniment inca din 2007 si imi este extrem de drag. Imi face o deosebita placere sa fiu acolo de fiecare data, chiar daca asta inseamana sa renunt la una din cele doua zile libere. Pot chiar spune ca e o relaxare - sunt aproape de patrupezii cei mai dragi, in aer liber, dar si in compania celorlalti voluntari care imi sunt deja mai mult decat prieteni.







Voluntariatul mi se pare cea mai minunata forma de exprimare!
Imi place sa fiu voluntar! Sunt mandra ca sunt voluntar! Si da, poate ca nu vom reusi noi sa schimbam lumea asta meschina si rea, si poate ca de multe ori vom fi luati in bataie de joc, si poate ca vom fi considerati fraieri, DAR NOI MACAR AM INCERCAT!
SCHIMBAREA INCEPE CU FIECARE!





Un comentariu: