joi, 14 mai 2009

Choco si Toto



Choco (http://picasaweb.google.com/oanna.iacob/Choco#) si Toto ( http://picasaweb.google.com/oanna.iacob/Butzi?authkey=Gv1sRgCNX13s6zs47loAE#) sau Tushila dupa cum il stiu unii au fost un cuplu celebru, de nedespartit!


Si pe Choco ne cam batea gandul sa-l pastram, dar intr-o zi am primit urmatorul mail:


"Am datele dvs de pe forumul www.animale.ro/forum (http://www.animale.ro/forum/showthread.php?t=45212).
Va contactez deoarece as dori mai multe informatii despre Choco, insa in primul rand as vrea sa stiu daca acest catelus mai este disponibil pentru adoptie. O alta informatie care m-ar ajuta, in cazul in care micutul mai este disponibil, ar fi talia acestuia deoarece momentan eu si sotul meu locuim in apartament in Bucuresti, si nu cred ca un catel de talie mare ar fi fericit asa (ideal ar fi fost sa fie de talie medie). In plus din primavara-vara ne vom muta (in sfarsit) la casa (la 7 minute de Bucuresti, in Ilfov) unde va avea si o curticica mica in care sa se joace. Ideea de a dormi sau a locui permanent afara este exclusa. La fel si cea de a fi folosit exclusiv ca (virgula ) caine de paza. Ceea ce ne dorim este un catelus jucaus, afectuos care sa ne mangaie sufletul si nu un aparator. Aparatori vom fi noi pentru el.Speram la o veste buna pentru ca suntem dispusi sa-i oferim toata dragostea din lume si tot ce are nevoie cat mai repede.Multumesc frumos si o zi buna."
Nu stiu de ce, dar am simtit ca ei sunt cei pe care ii asteptam. Un cuplu tanar si responsabil, extrem de seriosi si interesati! Nu am stat prea mult pe ganduri si ne-am intalnit. Pot spune ca a fost dragoste la prima vedere atat intre ei si Choco, cat si intre mine si ei. Imi doresc ca toti adoptatorii sa fie dupa chipul si asemanarea lor! Si nu exagerez!!

Ironia a facut ca atat Choco, cat si Toto sa plece in aceeasi zi la o diferenta de cateva ore. A fost un sentiment ciudat sa vezi deodata casa goala (dar nu pentru mult timp, evident).

La aproape doua luni de la plecarea lui Choco, cu ocazia Craciunului, am primit urmatoarea scrisoare:
Lui Ex-Mami
Am invatat sa scriu...caci mi-am dorit mult sa iti fac si eu un cadou - ce-i drept, e un cadou simbolic...dar eu m-am gandit ca poate il astepti, ca poate iti va aduce zambetul pe buze si de aceea iti trimit acest ravas din tot sufletelul meu de catel...Sa iti urez Sarbatori Fericite si un An Nou cu bucurii si impliniri ! Si sa-ti mai povestesc un pic despre mine...Am mai crescut(acum am 46 de cm in inaltime - pana in greaban si 11 kg)...Si parca mi se schimba un pic si culoarea...ciocolatiu pe ici pe colo, inspicat pe dincolo. Am si o porecla: Scart - pt ca "scartai" des(cand ma bucur, cand plang, cand poftesc, cand ma alint, etc)...E modul meu aparte de a comunica...Mai rade mami cateodata, cand m-aude - se intoarce repede spre tati: "Sssst - ca iar spune baiatul asta un basm cu zane!"...Nu ma supar...ca atunci cand scartai, stii ce de pupicuri primesc ?Am tras cu urechea (stiu ca e un obicei prost - dar daca am urechi fine, ce sa fac), si am auzit ca as fi un catel tare intelept...Asa e...De exemplu am invatat foarte repede "Sezi", "Culcat", "Pe loc", "Aport", "La Pas" (eeeeei, aici recunosc ca ma cam fac ca nu aud...dar sunt atatea lucruri interesante afara - pe care am chef sa le cunosc), "La loc", "Lasa"...Latru numai si numai cand este nevoie...si tare mult imi place cand mami si tati se uita cu mandrie si mirare la mine...Ba chiar bunicul...sa vezi ce mandru povesteste despre mine la toti cunoscutii...In week-endul acesta, am fost cu mami si cu tati la Buzau (e acolo o casuta de munte - ei - inca mai sunt lucruri de amenajat acolo, dar e intim si e cald si e LOC de joaca si nu e aglomerat si sunt paduri peste tot si o curte maaaareeeeee si iarba multa) - cand am vazut eu asa spatiu mareeee si doar pt mine, am incins o fugaaaaa......am dat roata prin toti pomii, m-am tavalit un pic in noroi si asta in rasetele fericite ale celor mari...Am sarit ca o caprita peste tot, am inspectat aproape toata curtea (mare, neneee - cat un parc intreg) si m-am jucat cu batul...Cu mingia nu-mi prea place...Mai jos ti-am trimis si poze si un filmulet mic...cam scurt si cam nereusit - ca era mami bolnava si eu neastamparat si imi placea sa fug de la ea la tati si invers...Recunosc, cu greu am intrat in casa...desi afara burnita...Se temeau sa nu racesc, mai ales la cat am alergat - dar cand m-au dus in casa, la cald, in cosulet...m-am pus pe cersit afara...Doamne, pai era asa de frumos, si noroi pt balacit si iarba si pomi si multe bete si vrabiute si alte pasari cu care sa te joci ...Cum sa stau in casa!!! Pana la urma, ... smiorcaind asa dupa iesit...mai cu o mangaiere, mai cu o recompensa...am adormit...Asa obosit eram, ca la un moment dat m-am scurs pe jumatate pe covor si am sforait asa un pic. Mami regreta ca nu mi-a facut poza - dar deh, era aparatul la parter si daca iesea pe usa...tasneam si io, cu toata oboseala.
Ei, a fost frumos, dar scurt...Abia astept sa ma mut la curtea mea - am fost si-acolo - nu-i asa mare, dar merge...E a mea si nu mai trebe sa ma feresc de masini si nici nu mai sunt resturi si oase aruncate. Odata am inhatat de jos un os... Eeee, vroiam sa verific daca mami si tati sunt vigilenti - SUNT- imediat mi l-au scos din gura si de atunci a doua porecla e "Aspirator"...Sunt cu ochii pe mine ca pe butelie.
In rest...sunt cuminte - cat e cineva cu mine acasa...Daca nu e, atunci imi ocup timpul cu decoratiuni interioare...De exemplu - eu consider ca mochetuta de pe hol, sta mai bine in sufragerie, iar hainele lui mami se potrivesc perfect cu cosuletul meu...Care - apropo - are si el nevoie de o atmosfera mai intima, mai romantica- asa ca adun si lumnarelele de pe rafturile de unde ajung...Le mai modelez asa un pic...sunt talentat taaareee. Si daca tot se poarta petale de trandafiri presarati pe podea - am vazut io in filme ca asa se intampina persoanele dragi - io am adaptat - bucatele mici - mici de hartie...presarate peste tot - e mai original asa. Sa ma certe ?...Mmmmm....pai de ce ? Pai - nu stiu...ca imi spun sa trec la loc si apoi ies repede in hol si rad si rad....Deci...nu, nu mai ajung sa ma certe. Si-apoi oricum, io raman destul de rar singurel acasa.
Uite, m-am lungit cam mult...asa ca ma gandesc sa inchei ! Sa ai parte de un Craciun minunat si de un mos darnic si de un an nou plin de impliniri si bucurii.
Si sa stii ca eu am sa te iubesc mereu si nu am sa te uit niciodata !

Cu drag,
Otto
sau
Sorcovaaaaa veselaaaa
Sa traiti, sa-mbatraniti
Fericiti mereu sa fiti !

Nuuuu, nu venim cu sorcova si nici nu "suntem dusi cu sorcova"...decat in doze necesare!
A aflat Otto ca ochii care nu se vad se uita (de pe un DVD...pe care l-a "citit din scoarta in scoarta" - in traducere libera: "l-a ros" ; eeeeh, e foarte foarte cult baiatu'....dintre toate curtile pe care le intalnim la plimbare, nu vrea decat in cea a scolii si tot ce e hartogarie, se "citeste" zdravan )...Dar sa revenim - asadar mi-a tras un perdaf zdravan, mi-a explicat ca el nu vrea sa uite de unde a plecat (modestie si onoare) si m-a pus la munca.
Si ne-am executat (conform zicalei - vai de sclavii bipezi, care nu asculta de stapanii patrupezi)...Azi a facut cunostinta cu PRIMA ZAPADA (drept bonus si PRIMA NINSOARE)...Absolut delicios: la inceput timid, pas-pas...apoi si-a dat seama ce distractiv poate fi sa incerci sa prinzi fulgii de nea...sa alergi dupa ei, printre ei, cu ei, etc...Si apoi....seara, cand se linisteste lumea...topa-topa in tarcul din apropiere, la joaaacaaaaaaa si tavaaalealaaaa...Si evident...poze...Mai multicele, ca de Craciun Mosul a facut putine si ... proaste si nu am prea avut ce sa trimitem, iar netul a ramas sontorog sau poate filmuletul e de vina...dar nu am putut sa il trimitem si pace...Asa ca acum, era imperios necesar sa ne luam revansa...Dar sa nu mai lungim vorbaaa...si sa trecem la poze.

PS. Imi sopteste Otto de zor ca i-ar placea sa te revada...Te-ar invita undeva, daaar zice sa dai niste indicii - cum ar fi: zonele preferate, orele libere, etc.
Dar pana atunci, trimitem muuuulti pupici "inzapeziti"! Si probabil vreo doua mailuri,- al doilea numai cu poze, fara vorbaraie - juram !
PPS. Otto nu avea lentile de contact (o sa vezi la ce ma refer). Dar acum, vazand ochii aia, ma gandesc, stiindu-l cat este de pisicos, nu cumva e matza undercover ?!!!

Cu drag,
Otto, Lavi si Laur (cei 3 muschetari)
Acum intelegeti de ce imi place asa de mult de ei!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu